Cikgu Akim..

on Saturday, January 12, 2013


Hehe.. Tajuk tak boleh blah kan?! Saja je. Pagi tadi buka e-mel tengok ada orang komen. First komen ni. Al-maklumlah, blog saya ni tidak femes ^^ It's okay. Thanks to Cikgu Akim sebab sudi singgah blog ni dan tinggalkan komen.

Cikgu Akim, kalau cikgu baca entry ni, saya nak cakap ni: Saya tak tahu lah kenapa kan.. tapi, bila saya buka blog Cikgu Akim, mesti akan keluar ke fibox.ws. Cuba check kenapa. Tensyen. Sejak hari tu lagi. Laptop saya bermasalah ke? Hurm..

Apa-apa pun, untuk pengetahuan semua.. student Bacelor Pendidikan (Sains Pertanian) UPM batch 2012/2013 dah tamat semester pertama. Hee.. Okay, fine! So far so good. Final punya soalan pun so-so. Tak target banyak sangat, dekan cukup lah :p haha.. Insya Allah. Kalau dah usaha, tawakal kepada Allah. Redha dengan ketentuan Nya. Tunggu result bulan Februari ni. Doakan! Insya Allah. Sekian saja dari saya. Salam.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Blog Cikgu Sains Pertanian | All Rights Reserved
D.I.Y Themes ByBelajar SEO